کتاب روانشناسی تاریک به لایه های پنهان و ناشناخته ای ذهن گفته می شود که افراد به کمک آن سعی می کنند با استفاده از شیوه های مختلف، شما را وادار به انجام کارهای باب میل کنند. در واقع این بعد از روانشناسی به دیگران کمک می کند که با استفاده از دانش روانشناسی قدرت خود را بر دیگران اعمال می کنند. اما باید این را در نظر بگیرید که نسبت به روانشناسی تاریک بهخوبی به شما کمک می کند که در مقابل سوءاستفاده های احتمالی مصون بمانید.این کتاب به قلم مایکل پیس نوشته شده است و در ده فصل به ترفندهای شستوشوی مغزی، فریب، پنهانکاری و دیگر شیوه های دستکاری عاطفی و کنترل ذهن پرداخته است. نویسنده به خوانندگان آموزش می‌دهد که چگونه از این ترفندها برای محافظت از خود و عزیزان در برابر افراد سواستفاده گر استفاده کنند.کتاب رازهای روانشناسی تاریک به قلم ویلیام کوپر، هنر خواندن ذهن افراد و تاثیر خواندن بر رفتارهای انسانی را به افرادی می‌آموزد. این کتاب در دسته پرفروشترین کتابهای آمازون قرار دارد و به مفاهیم مربوط به کنترل و دستکاری ذهن انسان میپردازد. نویسنده در این کتاب به زاویه‌های تاریک از علم روانشناسی اشاره می‌کند که به شدت در زندگی انسان‌ها تأثیرگذار بوده و توجهی به آن نمی‌کند عوامل و سوژه‌هایش را تغییر می‌دهد.نظرات خوانندگان درباره کتاب روانشناسی تاریک نشان می دهد که این کتاب اطلاعات خوب و مفیدی ارائه می دهد، اما نیمه دوم کتاب بیشتر به تکرار میافتد و مطالب قابل ارائه بیشتر نیست. این کتاب بیشتر به درد دانشجویان روانشناسی میخوره که یه کم اطلاعاتشون بالاتره. کتاب برای کسایی خوبه که تو کار باشن و ازش استفاده کن.این کتاب به خوانندگان آگاهی نسبت به شیوه های دستکاری عاطفی و کنترل ذهن می‌دهد تا در مقابل سوءاستفاده احتمالی مصون بمانند. کتاب رازهای روانشناسی تاریک نیز به خوانندگان مهارتهایی مانند دستکاری عاطفه پنهان، کنترل ذهن، روشهای ذهنی ذهنی و تأثیرگذاری بر رفتار دیگران میآموزد. این کتاب به خوانندگان آگاهی نسبت به زاویه تاریک از علم روانشناسی می‌دهد تا در مقابل سوء استفاده احتمالی مصون بمانند.

کتاب روانشناسی تاریک مایکل پیس  به لایه های پنهان و ناشناخته ای ذهن گفته می شود که افراد به کمک آن سعی می کنند با استفاده از شیوه های مختلف، شما را وادار به انجام کارهای باب میل کنند. در واقع این بعد از روانشناسی به دیگران کمک می کند که با استفاده از دانش روانشناسی قدرت خود را بر دیگران اعمال می کنند. اما باید این را در نظر بگیرید که نسبت به روانشناسی تاریک بهخوبی به شما کمک می کند که در مقابل سوءاستفاده های احتمالی مصون بمانید.
این کتاب به قلم مایکل پیس نوشته شده است و در ده فصل به ترفندهای شستوشوی مغزی، فریب، پنهانکاری و دیگر شیوه های دستکاری عاطفی و کنترل ذهن پرداخته است. نویسنده به خوانندگان آموزش می‌دهد که چگونه از این ترفندها برای محافظت از خود و عزیزان در برابر افراد سواستفاده گر استفاده کنند.کتاب رازهای روانشناسی تاریک به قلم ویلیام کوپر، هنر خواندن ذهن افراد و تاثیر خواندن بر رفتارهای انسانی را به افرادی می‌آموزد. این کتاب در دسته پرفروشترین کتابهای آمازون قرار دارد و به مفاهیم مربوط به کنترل و دستکاری ذهن انسان میپردازد. نویسنده در این کتاب به زاویه‌های تاریک از علم روانشناسی اشاره می‌کند که به شدت در زندگی انسان‌ها تأثیرگذار بوده و توجهی به آن نمی‌کند عوامل و سوژه‌هایش را تغییر می‌دهد.